Pingwinek dla ochłody




Po przerwie wracam do Was z pingwinkiem 🐧

Popełniłam go już jakiś czas temu, ale nie miałam serca wrzucać na bloga zimowych stworków w te deszczowe dni lipca ;)
Teraz z kolei myślę, że większości z nas przyda się nieco ochłody, chociażby tej mentalnej.

Pingwin ma około 10 cm wysokości i tak prezentuje się z tyłu:



Tak jak w przypadku króliczka, schemat był robiony na kordonek, ale postanowiłam wydziergać też większą wersję.
Użyłam włóczki akrylowej Bonbon. Kolory kremowy i granatowy, niespecjalnie widać to na zdjęciach niestety.
Łapki zrobiłam ze starej, akrylowej włóczki, a oczy i nos wyszyłam kordonkiem. Niestety nie mam już metek, więc nie wiem jaka to firma, ale zapewne coś z najzwyklejszych, najbardziej dostępnych :)

Od dłuższego czasu pracuję nad szydełkową sukienką dla siebie. Póki co nie wrzucam am jeszcze zdjęć, ale dzierganie jest już na ukończeniu 😊 Jeszcze tylko blokowanie i podszewka i na pewno się pochwalę swoim dziełem.

Komentarze

Prześlij komentarz