Gobelinowa torebka - wersja poprawiona

Kolejny post z serii "powroty"馃槈 Nieco ponad rok temu stworzy艂am swoj膮 pierwsz膮 (i jak do tej pory jedyn膮) torebk臋 gobelinow膮 . Torba sama w sobie 艣wietnie mi s艂u偶y, jest wygodna i pojemna. Pasuje prawie do ka偶dej stylizacji 馃憸馃憲馃拕 Mia艂a jednak jedn膮 powa偶n膮 wad臋, a mianowicie pasek. Nam臋czy艂am si臋 nad nim i z efekt贸w wizualnych by艂am naprawd臋 zadowolona. Niestety w praktyce okaza艂o si臋, 偶e za bardzo si臋 rozci膮ga, a torb臋 nosz臋 prawie na wysoko艣ci kolan 馃槥... Pocz膮tkowo torebka wygl膮da艂a tak: Odpru艂am ca艂y pasek i przeci臋艂am na p贸艂. Rozplot艂am cz臋艣膰 z warkoczem i zostawi艂am niezbyt d艂ugie lu藕ne ko艅ce na zrobienie chwost贸w. Nast臋pnie zawin臋艂am przeciwleg艂e ko艅ce, aby powsta艂y p臋telki i takie paski przyszy艂am po bokach torebki. Lu藕ne ko艅ce podzieli艂am na dwie cz臋艣ci, przymocowa艂am do torebki, nawlek艂am po drewnianym koraliku i zn贸w przymocowa艂am do torebki. Wida膰 to na poni偶szym zdj臋ciu: Nie chodzi艂o wy艂膮cznie o wzgl臋dy estetyczne. Jak ka偶da rzecz zrobiona na szyde

Ananasowa sukienka


Tak jak obieca艂am, dzisiaj przedstawiam Wam moje najnowsze dzie艂o, czyli sukienk臋 na szyde艂ku 馃槏

A tak prezentuje si臋 w ca艂ej rozci膮g艂o艣ci:



Odrobina "danych technicznych" :)

D艂ugo艣膰 to oko艂o 96 cm. Mam oko艂o 158 cm wzrostu i si臋ga mi przed kolano.
Og贸lny rozmiar to, strzelam, S albo nawet XS.
Wykonana z kordonka Ariadny, Kaja 15, kolor jasnoniebieski.
Szyde艂ko - brak wyt艂oczonego rozmiaru, ale oko艂o 1,5 - 1,75 mm

Je艣li chodzi o schemat, to robi艂am j膮 z g艂owy, na bie偶膮co dopasowuj膮c do swojej figury.
Generalnie jest to wz贸r ananas贸w, ale nieco zmodyfikowany.
Przede wszystkim zamiast s艂upk贸w, robi艂am podw贸jne s艂upki.
Poza tym s艂upki wok贸艂 ananas贸w zrobi艂am po dwa, zamiast po cztery, 偶eby ca艂o艣膰 wygl膮da艂a l偶ej.
G贸ra to najprostsza "siateczka" z podw贸jnych s艂upk贸w i oczek 艂a艅cuszka.
Pod sp贸d zak艂adam bawe艂nian膮, kr贸tk膮 sukienko-tunik臋 w kolorze wrzosowym.

Sama nie wiem, czy to ona mnie bardziej wym臋czy艂a, czy ja j膮 :D
Zrobienie ca艂ej zaj臋艂o mi oko艂o 3 tygodni, ale z przerwami, no i mistrzem szybko艣ci te偶 raczej nie jestem ;)

Na szcz臋艣cie uda艂o mi si臋 j膮 jeszcze za艂o偶y膰 dwa razy w tym roku, mam nadziej臋, 偶e jeszcze pogoda b臋dzie sprzyja艂a :)

Komentarze