Ananasowa sukienka


Tak jak obiecałam, dzisiaj przedstawiam Wam moje najnowsze dzieło, czyli sukienkę na szydełku 😍

A tak prezentuje się w całej rozciągłości:





Odrobina "danych technicznych" :)

Długość to około 96 cm. Mam około 158 cm wzrostu i sięga mi przed kolano.
Ogólny rozmiar to, strzelam, S albo nawet XS.
Wykonana z kordonka Ariadny, Kaja 15, kolor jasnoniebieski.
Szydełko - brak wytłoczonego rozmiaru, ale około 1,5 - 1,75 mm

Jeśli chodzi o schemat, to robiłam ją z głowy, na bieżąco dopasowując do swojej figury.
Generalnie jest to wzór ananasów, ale nieco zmodyfikowany.
Przede wszystkim zamiast słupków, robiłam podwójne słupki.
Poza tym słupki wokół ananasów zrobiłam po dwa, zamiast po cztery, żeby całość wyglądała lżej.
Góra to najprostsza "siateczka" z podwójnych słupków i oczek łańcuszka.
Pod spód zakładam bawełnianą, krótką sukienko-tunikę w kolorze wrzosowym.

Sama nie wiem, czy to ona mnie bardziej wymęczyła, czy ja ją :D
Zrobienie całej zajęło mi około 3 tygodni, ale z przerwami, no i mistrzem szybkości też raczej nie jestem ;)

Na szczęście udało mi się ją jeszcze założyć dwa razy w tym roku, mam nadzieję, że jeszcze pogoda będzie sprzyjała :)

Komentarze